10-10-23 och 10-11-14

jag har haft de bästa dagarna i mitt liv 23-10 och 14-11 för har sett min bästa idol nanne grönvall.
första gången var här i västerås sen åkte jag till gävle och såg henne, och båda gångerna var hon bäst och kul att vara där. de här två datum kommer jag alldrig att glömma det är en minne jag kommer ha och 2010 är jag så nöjd över de högsta minnen från den här året kommer att vara 23-10 och 14-10 för då såg jag min älskande idol nanne och kramade henne också och hon är alltid glad och trevlig kvinna. varje gång jag går fram till henne sedan 24-10.09 hon kom ihåg mig.  för första gången jag såg henne var 28-08-05 och sen efter 4 år jag gick till henne då hälsar hon och säger mitt namn jag blev faktiskt förvånat att hon kom ihåg mig eftersom hon träffar tusentals människor varje år.
2005 då var hon i sala och sjöng bara 45 minuter det kommer jag ihåg, sen när hon var klar då stod i kön då säger de att nanne måste åka nu och hinner inte att skriva mera autografer då blev jag faktiskt lite sur för jag ville verkligen träffa henne jag hade hennes singel om du var min och hennes album 20 år med nanne med mig för hon skulle signera de för mig. sen var många som hoppade över staketet  för att gå till henne en man tog mina skivor och gav till henne för att skriva på de till mig sen fick jag de tillbaka men var inte änndå glad för jag ville träffa henne och krama henne eftersom många gick över linje så släppte de bara in så jag gick också över staketet  och kom fram till henne då fick jag snacka lite med henne och krama henne jag hade en jacka på mig och jag sa att jag vill att hon ska skriva på den också och hon gjorde det till mig men jag vet inte vart är jackan nu. det där 2005 var utom hus men den var så kul att se henne live men det här 10-10-23 och 10-11-14 är bäst för hon sjöng mera låtar och hade mycket roliga saker som hon sa och skämtade om.

RSS 2.0