möller bil i västerås

tja igen fan vad långt tid det tog för mig att blogga här igen.
jo så här var det. den 8 och 9 i maj var de bästa dagarna som jag har varit med, sedan 24 i oktober 2009 i mitt liv. jag var i möller bil här i västerås och såg timoteij och måns zelmerlöw hur kul som hälst var det. timoteij sjöng 4 låtar och måns sjöng 5 låtar. timoteij kom på lördag de skulle komma upp kl 15.00 men det blev försent lite så de kom typ 15.30 istället eftersom samma dag var de i uppsalas möller bil och de skulle sjunga kl 13.00 där borta  och det var många som ståg på kö där också jag fick höra att det var 200 m på kö där. så det därför det blev som det blev. men efter de hade framträd så gick jag fram till de och fick kram av alla tjejerna i gruppen och fick både deras skiva längtan och melodifestivals skivan signerat sen när jag var klar där så gick jag köppte ett stor bild av de som man kan hänga i sitt rum för bara 20 kr. jag köppte den för bara krama de igen, jag trode de skulle inte vara så bra på live men de var så jävla bra och egde hela där förfan och den här lördag var lika bra som när jag såg nanne i mediamarkt men med nanne var kanske sjönare efter som hon är min allt.
på söndag så drog jag ditt igen och såg måns där. han framträde 5 låtar det var första låten av kent sverige och sen 4 låtar från sina skivor. jag måste säga han var hur sjönt som hälst att sjunga på svenska. sen gick jag träffade honnom också och fick melodifestivalen 2009 signerat av honnom eftersom hade ingen skiva av honnom. men det blev inte två gånger med honnom som jag gjort med timoteij och nanne.
sen lördagen första maj så såg jag anna bergendahl i mediamarkt i västerås hon var också skit bra live bettre än skivan tycker jag. och fick melodifestivalen och hennes skiva signerat av henne men fick ej krama henne de var rädda för att hon skulle bli sjuk så fick man säga något till henne vid andra sidan av bordet. man fick ta bild på henne men inte vara med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0