mycket har hänt

jag har gjort ganska mycket sedan sista inlägget här på blogget.
bla har jag varit i Nederländerna och varit på min kusins bröllop, jag var där ungefär i två veckor sen kom vi tillbaka till Sverige. det var kul och roligt där borta och träffade mina kusiner och vi snackade och skojade och mm. vi åkte genom Danmark och Tyskland, när vi åkte så åkte vi till Malmö och åkte på bron som finns mellan Sverige och Danmark och från Danmark och Tyskland så åkte vi färgan. när vi kom tillbaka hit så åkte vi till hälsingborg. 
bröllopen var kul och sånt men jag satt bara och gjorde ingenting för jag kan inte dansa och gillar inte att göra det heller. men vi åkte till en stället som de brukar kalla för lilla Nederländerna. allså lilla Nederländerna är en lite plats som
 de har byggt de viktigaste som finns där t.ex har de byggt Amsterdams flygplats. och har varit i en stad som hetter Danag gick bara runt där och tittade litte på deras affärer och sånt. jag tyckte att där borta var litte lik Sverige. 
  
sen när jag kom hem från Nederländerna så stannade jag hemma bara 10 dagar sen var det dags att dra till Gotland med lägret. vi var 42 som var med lägret och vi var synskadade och det fanns några ledsagare också med oss, jag hade hur kul som hälst där med alla trävliga människor som jag träffade de var fantastiska. vi lyssnade på politik i Visby  sen var vi på sommar landet där i Gotland och de hade hur sjöna saker som hälst. sen var vi på en vikingabyn som låg där. när vi var där vid vikingabyn så skulle de som ville bada men när vi kom ut från vikingabyn så skulle vi äta och då började att regna och vi fick åka till baka till stugorna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0