artonde maj

tja igen idag är det artonde maj och min bästa idol nanne grönvall blev 48 år. hoppas hon har det gätte kul och roligt och har skit bra i framtiden för det är hon värld för det. ingen är som henne och kommer att vara som henne för hon är bara bäst.
idag har jag faktiskt fyllt henne gennom att lyssnat på hennes musik och tittat på hennes klip i youtube för att tänka på henne. kommer alldrig att glömma henne. hon finns över allt för mig.
hennes skiva cirkus homo sapien och alla mina ansikten har jag lyssnat på sen hennes andra skivor jag måste kyssa dig och alltid på väg och andra låtar av henne har jag lyssnat på spotify. sen har skrivit i hennes blogg skickat medelande till henne på facebook och skrivit i henne logg.
det var här om nanne och jag glatulerar henne igen och önskar henne lycka till älskling nanne puss och kram.
http://www.youtube.com/watch?v=TZ2S-rj1ULYfeature=player_embedded

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hej!

det har hänt så mycket i mitt liv den senaste veckan, både roliga och mindre roliga saker, att jag inte har hunnit med bloggen alls så spotify-lista kommer nog efter att vi slutat skolan för jag har så mycket jag måste ringa in nu som vi har gjort. av det roliga alltså!

2010-05-21 @ 10:16:10
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0