timoteij i västerås

tja igen. imorgon blir en av de bästa dagarna som förra lördag när jag såg anna bergendahl här i västerås och imorgon är det dags för att dra till möller bil kl 15.00 och se timoteij live där. ska få försöka få signerat melodifestivals skivan och deras skiva längtan. gud vad jag längtar efter imorgon tycker klockan går så jävla långsamt nu. vill ha lördag kl 15.00. en sak hoppas jag på det är att få krama tjejerna i timoteij och kunna ta bilder med de för det fick man inte med anna bergendahl när hon var i mediamarkt. imorgon kommer jag bli skit glad när jag har sett de live och ska titta om de är bra på live också, men jag tror de är gryma på live det jag sett i melodifestivalen allafall.
vi ses timoteij imorgon kl 15.00 jag ska försöka att komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0