timoteij

jag älskar timoteijs skiva som hetter längtan. den är så jävla bra skiva allså finns hur bra låtar som hälst i den den innehåller 11 spår och alla 11 är jag skit nöjd över. jag köppte skivan samma dag som den kom ut och har inte ungrat mig för jag gjorde det. på lördag så ska dra till mörller bil och se de live här i västerås det kommer bli hur bra som hälst längtar efter lördagen. på lördag kommer bli en vecka sedan såg anna bergendahl här i medimarkt i västerås och fick både hennes skiva och melodifestivalen 2010 signerat av henne själv.
imorgon kommer jag att göra en filosofi prov i skolan och ska tränna på den vi måste läsa 2 kapitel i boken och det käns jävligt mycket. för jag älskar och läsa böcker men inte läxor när det gäller skol arbette så är jag inte med. vi ska läsa böcker till svenskan senast 21 i maj för då kommer vi få 10 frågor och vi ska svara på de. och jag ska läsa en bok som hetter mig eger ingen. har läst bara 60 nåt sidor och har fått den för typ 2 månader sedan.
här är en länk till min favorit låt just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=8Wz7PKbW6PY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0