imorgon är det nanne

hej där igen.
just nu sitter jag vid datan och gör inget lyssnar på nanne på spotify. tänkte först titta på idol men årkade inte med det nu tycker den har börjat och bli trokigt.
men imorgon är det bästa dagen här äntligen säger jag bara för då drar jag till konserthuset här i västerås och se världens bästa nanne. den börjar kl 17.00 tills 19.00, sen efter det ska gå fram till henne och ska få signerat skivan av henne men funderar om jag ska ta hennes de första skivor också ditt för att hon ska göra det eller inte, för de är också osignerat vill gärna att de ska bli signerat av henne. sen har jag två skivor av one more time och hennes singeln en rastlös själ men de får vänta tills nästa gång jag ska gå på hennes konsert eller signering när hon kommer hitt. men jag är så taggat som alldrig för. för bara för henne älskar henne över allt och har gillat och älskat henne sedan jag var 14 skulle bli 15 år. kommer alldrig att glömma den femte mars 2005. det här kommer bli min fjärde gång att krama henne åh fan vad jag längtar har inte längtat efter nåt så här mycket som jag längtar för att se henne live och krama henne.
ja efter nanne vad ska man hitta på? det har jag ingen aning kanske titta på dansbandskampen för det finns inte så mycket att se på tv nu förtiden. tycker det är mest skit som de visar på tv sen kommer bli data så klart. 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0